Vårruset bilder!!

Halloj!

"Sprang" ju Vårruset i onsdags, drygt 11 000 brudar i alla åldrar som var ute och sprang. Ganska så kul faktiskt men helvete vad ont jag hade i kroppen efteråt och då speeeeciellt i fossingarna =(

Här kommer en del bilder som jag tog på innan loppet och under loppet....



Det fanns fyra olika sätt att ta sig fram, springa, jogga snabbt, jogga och strosa.
Jag valde att strosa tillsammans med pensionärerna, hundarna, barnvagnarna, rullstolarna och typ resten av alla brudarna från mitt jobb =P

Så här såg det ut innan starten....



Tjejer överallt!!



Här är två av mina kollegor....



....Eivor och Ann-Sofie.
Hur underbara människor som helst!
Vi tillhörde samma lag (Ann-Sofie var gruppledare) så vi hängde ihop hela loppet.



Peter Siepen stod för underhållning och dessutom räknade ner för varje start.
Han var ganska så kul faktiskt.



Jag brukar inte finna honom underhållande så detta var ett undantag.



Och sen var loppet igång....



Ser ni hur mycke folk det är. Man ser dom enda bort på andra sidan tunneln och förbi.
Och tänk på detta, alla dessa människor tillhörde strosa. Springa, jogga snabbt och jogga hade startat innan.



Medan man går så kan man få mycket gjort. Ann-Sofie passade på att sms:a pojkvännen.



In bland villa områden, ut bland hyresrätter och fram och tillbaka i centrala Örebro.
5 km blev det allt som allt....



...och jag var riktigt trött när jag närmade mig mållinjen.
Ha sovit 5 timmar, arbetat en hel dag och sedan ut och gå 5 km...
....då är vem som helst trött =)

Nu ska jag dra till en kompis, han bjussar på vin så det blir väl lite skitsnack och andra trevligheter.
Höres sen eller imorgon!!!








Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0