Usch!

Sitter ju på jobbet nu. Har ont i hela kroppen efter igår och hjärnan strejkar.
Det är jobbigt att vara en Helena idag =( Men om knappt 10 minuter är det lunch så förhoppningsvis mår jag bättre då.

Det är bara att bita ihop och gilla läget =P

Sen efter lunchen, klockan 17, är det bara 4 timmars arbete kvar. Mmmmm....läääängtar!!!
Tycker inte mitt arbete är så stimulerande just nu men det vänder väl snart. "Snart" är det ju dessutom semester! =)
Hade tänkt ta semester mellan
16/6- 19/6 (man är ju ledig den 20/6) sedan tänkte jag ta mellan den 30/6- 4/7 och 28/7- 1/8 =D Förhoppningsvis så blir jag inte nekad. Skulle inte tro att jag blir nekad.

Nu ska jag jobba på lite så jag kan dra iväg på lunch sen.

Ha de så bra så länge!! =)


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0