Torsdag!

Älskade älskade torsdag! Imorgon är det fredag och sedan är det helg...rätt logiskt va? =P
Vaknade klockan 9:30 idag vilket är allllllllldeles för sent. Skulle ju upp klockan 8 idag ju!
Men men, ikväll ska jag ialla fall somna tidigt. Börjar jobba halv nio imorgon.
 
Om 20 minuter går min buss, hatar att stressa (har inte sminkat eller klätt på mig än) men älskar då jag kommit till jobbet, stämplat in och sedan kan slappna av =)

Kommer försöka blogga lite mer idag än vad jag tidigare gjort. Så länge inte chefen ger en konstiga uppgifter eller dylikt. Han har börjar göra det på senaste tiden.

Har sett så många snyggt klädda människor på stan den senste tiden, skulle vilja fota dom men är en aning för feg för att våga. Såg en kille igår klädd i blå och vit blommiga shorts, ganska långt svart linne, solglajjor med vit bred båge, bruna gladiatorsandaler och värsta bling bling arbandsuret och sedan en väska som hängde ganska långt ner som hängde "cross shoulders". Riktigt snygg såg han ut. Han såg ut att veta om det själv dessutom. =P

Men men, nu måste jag kila.
Bloggar sen som sagt så då höres vi då!
Ha en bra dag! =)





Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0