Tooorsdag!!

Goddagens!

Hann inte blogga igår, behövde ju hjälpa brorsan och detta tog sin tid. Hann heller inte blogga imorse eftersom jag hade en miljard saker att göra.
Urk!

Fick dock mitt lönebesked idag så där fanns det en del lycka att hitta =P
Fick mer än vad jag trodde så imorgon blir det kaotiskt med shopping, ska öven käka med en kompis på stan efter shoopingen, sedan hem och göra mig i ordning för att sedan dra ut på krogen =)
Ska bli kul.

Nu ska jag sätta mig och jobba i 15 minuter innan jag har min första rast och efter det så ska jag och en kollega sätta oss och sätta ihop en lista över tävlingar och andra motivationshöjande saker. Chefen gav oss det i uppdrag =)

Men ha de så bra så länge så bloggar jag sen igen!!


(P.S. Ska fixa med bloggen i helgen och se om jag kan lösa kränglet som har uppstått)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0