TIPS!

Kolla in Betties Galleria, (se banner till vänster) dom har nu 1 års jubileum och har därför rabatt på hela sortimentet.

Jag tänkte tipsa om mina favoriter som jag ska köpa....





Snygg klocka.
För närvarandet slut men kommer nog i lager snart igen.
Kostar 199:-



Fina örhängen.
Jag har likadana fast svarta.
Lite utmärkande sådär =)
Kostar 99:-



Coolt armband och otroligt trendigt.
Kostar bara 69:-



Så otroligt snyggt.
Kostar bara 119:- dessutom =)



En lite mer rubust herrklocka.
Kostar 199:-


Söta körsbärs örhängen.
Visst är dom söta? Ser ut som godiskörsbär faktiskt =P
Kostar 69:-


Fina ballerinaskor.
Både söta, annorlunda och roliga.
Kostar 129:-



Hoppas ni hittar nått ni gillar.
Nu ska jag krypa i säng.
SOV GOTT =D


Give me a comment!
Postat av: Sarah

Vad jag tyckte om den rosa klockan :)

Den vill jag ha

2008-05-25 @ 11:05:14

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0