Time to go!

Snart drar jag hemifrån. Ska hem till en kompis, dricka lite vin och snacka lite skit. Får se hur länge jag blir där. Är så himla trött i dag så jag vet inte vad. Har visserligen städat hela dagen men såhär trött brukar jag inte vara.
Tänk om det fanns ett piller (som inte var olagligt) som man kunde ta och blev pigg av. Utan jobbiga biverkningar såklart.
Hm, får väl nöja mig med att sätta i mig massa godis för att bli pigg.
Har just käkat och nu ska vi äta efterrätt. Vi har ju besök idag så det är stor middag som serveras. Jag är inte mycket till sällskap kan jag säga =P

Har installerat alla program på min dator nu så imorgon kommer jag lägga upp en massa bilder. En del av bilderna kommer vara på alla grejer som fanns i paketen från diverse företag.

By the way, klänningen jag köpte från Nelly satt inge bra alls. Jag ser gravid ut i den.

Såhär såg den ut på bild....



Men på riktigt så sitter den mer som ett tält. Synd, för jag älskar verkligen Ichi =(


Och så lite ego bilder på mig =P.....






Haha!
Ha de så bra ikväll så höres vi imorgon igen!
Och glöm för guds skull inte att kommentera =P
Puss puss!!



Give me a comment!
Postat av: Jessan

jättesnygg klänning..synd att jag inte vet var affären ligger hehe:p

2008-05-31 @ 22:32:00
URL: http://winnifred.blogg.se/
Postat av: Jen

aa de är verkligen super :D

2008-06-01 @ 11:48:15
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0