Systemkameran =)

Här kommer lite bilder på min nyyyyyya systemkamera. Jag är så stolt över den så jag nästan vill ge den ett namn.
Har hittills (sedan kl 21 igår) tagit ca 450 bilder. Den är så lätthanterlig, lätt att förstå sig på och med så coola inställningar att jag inte kan sluta fota.


Så här ser den ut med ett standard objektiv på kamerahuset....









Detta är en BRA kamera. Nikon är mer lättförstålig än till exempel Canon.
Dessutom är den ganska liten och praktisk och väger inte mycket alls.
Eftersom det inte följer med något minneskort till systemkameror så köpte jag till det.
Jag köpte 2 gb vilket motsvarar ungefär 500 bilder.
Dessutom så köpte jag till en väska, ville ha den så liten som möjligt så den blev så praktiskt som möjligt....





Och den sammanlagda kostnaden för kameran (standard objektivet ingick om man la på några hundralappar), minneskortet och väskan blev 6088:- (objektivet inräknat såklart)
Helt okej pris tycker jag =)
Jag kommer lägga upp lite bilder som jag tagit med den senare, måste först installera lite program på datorn och så vidare.
Så vi höres om några timmar igen!


Give me a comment!
Postat av: Jen

Vad tycker du om höstens mode?

Ta gärna en titt i min blogg och säg vad du tycker!

Ha en bra dag!

2008-05-31 @ 14:36:40
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Nadja

hej helena!



Såg att du skrev på min blogg...asso jag undrar i vilken H&M affär du köpte den i ?

för det står i hemsidan att dem kmr i början av v 23...så hur fick du tag på dem? =D

2008-05-31 @ 22:52:20
URL: http://nadjajoons.blogg.se/
Postat av: Jessy

Hej, du vars haru köpt din systemkamera? :) :)

2008-06-01 @ 22:11:18
URL: http://jessicasandstrom.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0