Ska det vara såhär svårt!?!

Varför kan jag inte sova? Så himla svårt kan det väl ändå inte vara? Suck och stön.
Försöker somna kl 23 men lyckas inte. Nu är klockan typ halv två på natten och jag som hade bestämt mig för att ta mig upp klockan 7 imorgon. Men men, får sikta på klockan 8 i stället. Borde inte vara sååå svårt tycker jag.

Ååååh, va jag längar till jag får hem det jag beställt från Nelly, LaRedoute, Haléns, Avanna (Anna Larssons märke) och Betties Galleria!!
Mycket fina grejer och jag, som alla andra brudar där ute, älskar ju fina grejer =P

Nu ska jag väl försöka göra ett nytt försök att somna. By the way, det gick skiiiiiitbra för mig på jobbet idag. Jag är otroligt stolt över mig själv =D Så min tes håller, onsdagar är en av veckans bästa dagar.

Men men, sov gott om ni inte redan gör det.

See you tomorrow!!




Slänger in en bild på mitt öga(!)
Hade ingen annan bild =P
Haha!


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0