SHOPPING!!!

Detta shoppade jag igår då jag och min kompis gjorde stan. För en gångs skull så shoppade även han en hel del grejer =)
Så nu hoppas jag få en ny shopping kompis som tycker om det lika mycket som mig...tror inte han tyckte det va såååå kul men man kan ju alltid hoppas =P

Vi hade ca 1,5 timme på oss så jag hann med tre ställen. Gina Tricot, Din sko och JC.

Gina Tricot...



Eftersom jag sitter i bilen och jag tog bilderna seeeent i natt så kommer jag inte ihåg vad alla grejer kostade.
Tror denna söta klänning kostade 149:-



Jätte snygg topp.
Alla dessa kläder ser mycket bättre ut på än när de bara ligger såhär på golvet.
Tror denna kostade 299:- eller nått.



Så otroligt snyggt mönster och jag tycker verkligen om kedjan som man knäpper runt halsen.



Snygg och taight fodral.
Finns i massvis med olika färger och kostade typ 199:- om jag minns rätt.

Din sko....



Snygga skor med svarta remmar.



Dom är lite gladiator-sandal inspirerade....fast med klack =P
Kostade 349:-



Gladiator-sandaler typ.
Dom går upp en del så det ser nästan ut som om det vore en tatuering.
Kostade också 349:-



Riktigt nice va? =)

Sedan var jag bara tvungen att köpa dessa jeans från JC.
Man ser dom inte så bra på bilderna men det är den absolut LÄGSTA midja jag någonsin sett och dessutom är det stuprärs modell.



Som sagt, man ser inte så mycket på bilderna av det som jag berättat om ovan. =P



Dessa kostade 900:-


Sådär, det var de. Hann inte med mer än såhär.
Planen var ju att jag skulle genomföra en hysteri shopping men om man slutar kl 17 och stan sen stänger kl 19 så kan man inget göra =/

MEN jag kommer visa alla dessa plagg när jag har dom på mig. Dom är otroligt fina (speciellt jeansen) så dom bara måste visas =)

Men men, nu ska vi pausa och dricka kaffe. Höres sen!!!




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0