Shopping!! =)

Köpte ju hem massa saker från Bags and Fahion och Cocoo för ett bra tag sen. Saker som jag lovade att visa men som jag sedan glömde bort =/

medan jag fotar alla dom grejer jag köpte igår så tänkte jag visa dessa bilder. Dock kommer jag inte skriva vad sakerna kostade eftersom mitt minne inte räcker så långt. Men det mesta finns fortfarande att finna på Bags and Fashion (se/klicka på banner till höger) och cocoo.se.

Visst är alla föremål förtrollande snygga? =)

Från Cocoo.se...

image805

Söta örhängen. Finns i massor med olika färger och former.


image806

Dessa örhängen har ni visserligen sett förut.
De va de som jag hade på mig på Valborg.




Följande smycken är från Bags and Fashion...

image808

Fina örhängen. Tycker dom är väldigt sommriga.



Såhär stora är dom. Jämfört med min hand.


image810

Ganska så stora peace-örhängen.



Hur snygga som helst!!!
Jag har fått massor med komplimanger för dom =)


image817

Rosa bamboo-örhängen.



Tycker det är kul att man utvecklar bamboo trenden genom att sätta lite färg på den.


image820

Trendiga örhängen med svart lackrem.



Ännu en trend som kommer hålla i sig ett bra tag.


image823

Snyggt halsband. Jag har även beställt hem ett matchande armband.



Kommer se riktigt snyggt ut till ett svart tubfodral.


Väska från Bags and Fashion....

image814



Riiiiktigt snygg va? =)


Nu ska jag fortsätta fota grejerna jag köpte igår och tidigare i veckan. Som ni förstår så kommer det upp en heeeel del saker.

See you in an hour!!

Give me a comment!
Postat av: Angelicas Closet

Jag gillar faktiskt inte bamboo-smycken.

2008-05-11 @ 15:20:39
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Claudia

de där peace tecknen i hjärtat var väldigt snygga!

2008-05-11 @ 17:37:22
URL: http://www.claudiaablomkvist.blogg.se
Postat av: Pinkcherry

Visst var det :)

Fin väska, vill oxå ha! :)

2008-05-11 @ 18:17:51
URL: http://pinkcherry.blogg.se
Postat av: pepsi

Mycket fint :)

2008-05-12 @ 15:01:27
URL: http://ppepsi.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0