Onsdag!!!

Snart ska jag dra iväg till jobb. Jag har gjort en sketa god böngryta som ska serveras med ris. Det blir min lunchlåda. Kommer lägga in lite bilder på den och hur man gör senare. Det är verkligen hur lätt som helst. Och dessutom proteinrikt =)
Protein kan jag behöva idag då jag ska ut och springa med massa brudar i Vårruset. Jobbet pröjsar så då är det klart man måste ställa upp =P

Klockan 19 börjar vi springa och när vi är färdiga så har vi sprungit 5 km. Ska bli kul faktiskt. Vet bara inte vad jag ska ha på mig, var jag ska stoppa mobilen och så vidare. Måste hinna hämta upp mitt startnr också innan starten. Hmmm...har en känsla av att det kommer bli lite stressigt.
På samma sätt som det kommer bli för mig snart om inte jag hoppar in i duschen och gör mig i ordning =/

Men vi höres senare!! Ha de så bra så länge och akta er för det kalla vädret =P



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0