Onsdag!

Godmorgon!!

Om ca 30 minuter så tar jag bussen till jobbet. Man är halvvägs in i veckan vilket känns ooootroligt bra. På fredag blir det shopping så det ser jag verkligen fram emot. På lördag blir det kanske fest. Jag har inte bestämt mig ännu för hur jag ska göra, om jag ska gå eller ej. Aja, det är ju några dagar kvar tills dess =)

Vad ska man annars göra till helgen? Funderade på om jag skulle släpa med en vän till något gulligt naturreservat (där det finns piknik område) och bara njuta av att sommaren snart är här. Vad sägs om det? Väldigt vuxet eller hur? =P

För övrigt så börjar saker och ting kännas bra nu. Allt går uppåt så att säga och drömmarna om framtiden är många. Detta kommer bli en sketa bra sommar. Det är jag helt säker på =)

Sen blir det ju en resa till Rom också i typ september och en resa till Skotland i oktober, vart ska jag åka sen tro?
Grekland har jag alltid velat besöka så det får väl bli 2009:s sensommar helt enkelt.

Nu ska jag sminka mig, ta en kopp kaffe och dra mig mot bussen.

Ha en super bra onsdag trots att vädret skiftar en aning mellan varmt och kallt =)



(P.S. Kommentarfunktionen fungerar fortfarande till och från, men gör gärna ett försök)

Give me a comment!
Postat av: Tess

lite små kul måste man ju få ha.. :) ordvitsigt och allt. ha en bra dag.

2008-05-21 @ 16:46:31

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0