Och så var det förbi för all framtid....

Jag har varit kär...men nu är det över. Det gör ont för jag förstår nu att genom hans handlande så kommer jag aldrig mer få kyssa honom, krama honom och säga hur mycket jag tycker om honom.
Man kan bara hoppas att han ansåg det hela vara värt det.

Han sa att han tyckte att jag skulle lära mig när jag har fel och säga förlåt när jag gjort fel.



Självklart....

Jag kan erkänna att jag hade fel då jag trodde att du var en bra kille, då jag trodde att du på riktigt tyckte om mig, då jag trodde att du förstått att om du väntade på mig tills jag hade fått ordning på mitt liv så skulle jag kunna ge dig allt.

Men du ville inte vänta.....kåtheten tog över och du ljög för mig om och om igen.

Jag vet inte vad det är jag ska säga förlåt för. Är det för att jag ringde igår och förstörde din chans att få sätta på henne? Vad spelar det för roll. Jag sa ju att hon var så billig att om du ville så skulle du kunna ringa henne och be om ett skjut på söndagen....vilket du också gjorde. Hon kom självklart springandes och nu vet jag vad ni gör.
Billig var hon.

Jag ångrar att jag träffade dig. Du lyckades verkligen lura mig. Allt du sa att du var lät bra men motbevisades gång på gång av dina handlingar.

Visst gör det ont, men på sätt och vis känns det bra att det var du som gjorde detta och inte jag.
Det känns bra att veta att jag kan se mig som oskyldig i detta medan du går och drar över vem som helst i ren desperation.
Men vem vet, du kanske blir ihop med henne.
Fast å andra sidan sa du att du inte var intresserad av henne.....antagligen en lögn det med.

Du hade kunnat få mig, jag hade kunnat ge dig allt men du valde den billiga vägen.....

.....Och så var det förbi för all framtid.....


Kom och tänka på en låt idag när jag satt och tänkte på dig. Visserligen gäller inte denna låt längre...

...men fortfarande är det en låt och om jag vore en heartbroken kille så skulle jag spela denna non-stop....





Sen kom jag på en annan låt.....denna borde få dig att förstå att du aldrig mer bör kontakta mig.
För jag vill inte ha med dig att göra....





Alla gör vi våra val.

Och visst, du kan skylla på vad du vill men jag trodde du hade tillräckligt med känslor för mig för att inte vilja sätta på första bästa brud.

Bra att jag fick veta hur lite jag betydde för dig.

Hej då "Du"!



Give me a comment!
Postat av: Anonym

Svinig kille

2008-05-05 @ 11:30:42
Postat av: dookie

jobbigt inlägg, jobbig grej :( men tror det är bra att skriva av sig, som du kanske även märkt på min blogg, hehe. och som du säger är det inte du som går ur det med dåligt samvete heller. samma för mig - och det underlättar!

2008-05-05 @ 11:36:09
URL: http://dookie.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0