Nu vet jag!!!!!!!

Jag har varit ute på Gina Tricot, H&M, Vero Moda, Din sko och BikBoks hemsidor och kollat på vad jag ska shoppa imorgon. Det som suger är att jag bara har en timme på mig att shoppa allt =( Undrar om jag kommer hinna?
Jag har veeerkligen sett fram emot denna fredag. Jag har ju dessutom en pack-åsna med mig =P
Men nu vet jag vad jag ska shoppa iallafall!!!

Om tio minuter har jag rast och sen är det bara femtio minuter kvar efter det. Dagen har gått bra hittills men jag ser fram emot kvällen =) Berättar mer sen.

Men men, nu ska jag fnissa vidare med Annelie, mognaden ikväll är inte på någon hög nivå, och sedan ut på rast.

See ya later!!!!
(HiHi)



Give me a comment!
Postat av: J

Packåsna....undra vem det kan va... =P

2008-05-22 @ 20:21:58

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0