Nu känns det bra igen....

....för stunden.


Snart kommer det säkert göra ont igen. Men jag ska följa allas råd och gå vidare. Han har redan visat att han inte delar en enda av mina värderingar.

Det finns så mycket bättre killar där ute som inte är så tragiska att de gör vad som helst för att få motionera könsorganet.



Om 1 timme och 5 minuter är det lunch. Sen ska jag och Anna till Nordea och efter det jobb igen. Ikväll ska jag göra det absolut bästa man kan göra i dessa situationer; Se på massor med avsnitt av Desperate Housewives =D


Hoppas ni har haft en bra dag hittills!! Höres om ett tag igen.

Och jag lovar, jag ska rycka upp mig. Har en del shopping att visa ju =)



Give me a comment!
Postat av: dookie

det är ändå härligt att höra att du verkar så pass arg och så, att du faktiskt är redo att gå vidare. och jag håller med som fan om att desperate housewives är det absolut bästa när man är deppig/tårarna sprutar/arg/besviken. dem får en att le och fnissa och...ja, synd att gabbi, lynette och co inte finns på riktigt. hade vart coolt!

2008-05-05 @ 23:27:59
URL: http://dookie.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0