No more no more....

Otroligt dum man är ibland.....äckligt dum.
Man litar på folk, dom sviker en och man ger dom en andra chans.
Varför gör man det egentligen?
Dom sviker en ju bara igen!

Men man lär sig av sina misstag, om en person hugger en i ryggen en gång till så är den personen inte värd ens uppmärksamhet.
Det är skönt att det finns folk som man kan lita på men denna individ har gjort sitt och visat att den är känslokall, ointelligent, äcklig, värdelös och patetisk.
Jag kommer aldrig mer släppa in denna person i mitt liv igen.

Jag tänker inte sörja, jag tänker inte vara ledsen för du har tidigare visat vem du var och jag gick på dina lögner. Jag har ingenting att vara ledsen över.

Ikväll blir det middag med mor och far och sedan ska jag träffa en RIKTIG vän. =)

Ikväll börjar jag om på nytt. Jag gör som jag gjort tidigare. Lägger undan mina känslor och fokuserar på faktan.
Ni, mina riktiga vänner, vet att jag är bättre en denna individ och det sa ni innan ni hade träffat denna.
Ni visste att av vad jag sa så var detta ingen person som skulle ha en plats i mitt liv.
Jag borde ha lyssnat på er och det tänker jag försöka göra i framtiden =P

Nu är det 25 minuter kvar av jobbet och sedan börjar min underbara kväll.
Ha de så bra så kanske vi höres ikväll!!!


No more Miss Nice Girl =P


FUCK YOU!!
You know who you are!



Tadaaaaaaaa!!!!! =D







Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0