Natti natti!!

Hejsan!

Shit va jag är trött...och en aning irriterad. En jobbkompis gjorde en sån där grej som man inte FÅR göra mot en annan kollega. Han snodde min order som jag arbetat skit hårt med. Chefen blev inte glad på honom men höjde mig till skyarna efter hur duktig jag har varit den senaste tiden. Alltid kul med beröm =)

Nu ska jag hoppa i säng, håller på att somna nu när jag sitter här...Zzzzzzzzz....aja, får slääääääpa mig till sängen.
Imorgon är en ny dag och en dag närmre löningen (jag vet, jag tjatar) =P

Hoppas jag får ordning på bloggen snart, börjar lacka på att den ska krångla hela tiden.
Men men, det är världsliga ting.
Fick för övrigt en sms-avi idag, mina fyra par skor som jag beställde häromdagen från DinSkos webbshop har kommit till utlämningsstället (är det den korrekta benämningen verkligen?) så det paketet ska jag hämta upp nån lämplig dag.
Antagligen på fredag som det ser ut nu.

Men nu MÅSTE jag sova =(
Bloggar imorgon!

SOV GOTT!!!!



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0