Mmmm....torsdag!

Hallooo!!

Hoppas allt är bra, med mig är det väl sisådär. Trött med en huvudvärk som syftar på att jag är bakis.
Men annars är det bra =)

Igår var en trevlig kväll. Umgicks med massa vänner som jag inte träffat på evigheters evigheter. Vi tog massa skumma bilder. Min kompis Erik fick för sig att han skulle försöka sig på att fota allas bröst.
Detta var väl sisådär populärt, dessutom så använde han sig av min mobilkamera så nu har jag massa bilder som jag VERKLIGEN INTE vill ha på min kamera =P

Senare på kvällen blev det bråk och jag lackade på min kära kompis. Herregud, jag kan erkänna att då jag var yngre (mellan 16-18 år) så slogs jag. Jag började aldrig på ett slagsmål själv men av nån anledning så fann jag mig alltid i mitten av bråken. När jag blev liiiite äldre så kom jag fram till att jag inte vill ha någonting sådant i mitt liv.

Kort och gott, jag och min kära kompis är inte vänner längre. Förhoppningsvis så mognar även han en dag och inser hur jäkla töntigt det är att slåss. Speciellt om det är en själv som började på slagsmålet. Om man måste slåss för att försvara sig så är det ju självklart en helt annan sak.

Men men, nu ska jag ta en eftermiddags dusch och sedan glo på lite film.....och antaligen några avsnitt av Desperate Housewives ;- )

Kommer om typ en timme lägga in lite bilder från gårkvällen. Så vi synes då =)




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0