Med mera med mera....

Nu ska jag bunkra mig framför tv:n. Först blir det "Den fule och Den vackre" som mina föräldrar kallar dom. Serien heter egentligen Dalziel and Pascoe men den förstnämnde är gräsligt ugly men den andre är riktigt snygg =P


Dalziel and Pascoe....

image789


Efter det så blir det....gissa? Självklart! Några avsnitt Desperate Housewives =D Som alla andra kvällar.
Imorgon åker jag tillbaka till stan och på måndag är det jobb igen. Usch! Tänkte försöka hinna med en veva på stan innan men jag tycker inte det är super kul att komma med massa shoppingpåsar till jobbet precis. Men men, det kan inte hjälpas....

....Nu väntar tv:n. Programmet har pågått i 9 minuter så nu måste jag dra.

See ya!!!


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0