Måndaaaag!!!

Av någon skum anledning så tycker jag om måndagar. Man har ny energi från helgen och livet känns bra. Man kommer ur slapp-pyjamasen som mna spenderat sin söndag i och man träffar massa folk.
Tisdagar är dock mindre roliga fast det är en heeelt annan sak.

För övrigt så har jag just suttit och betalat mina räkningar. Också en sån där sak som jag älskar att göra. Man känner sig duktig och när räkningarna väl är betalda så kan man slappna av och spendera resterande pengar på lite sund shopping =P

Nu tänkte jag hoppa in i duschen för att sedan dra till jobbet. Vet dock inte vad jag ska ha på mig i dag och det förbryllar mig. Mina kläder är icke organiserade och allt är bara kaos. Får väl ta det som ligger högst upp och hoppas att det ser någosånär bra ut =)

Men men, ha en bra dag så höres vi senare!!!
Har, som alltid, en del bilder att visa.



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0