Lördaaaag!!!!!!!!!

Idag blir det, som tidigare nämnt, ännu mer trädgårdsarbete. Sedan blir det plugg ikväll för min del.

För övrigt kan jag informera om att våren är en aning försenad här i Dalarna om man ska jämföra hur det är hemma. Här har inte gräset riktigt kommit fram och träden har fortfarande väldigt små knoppar.

Men det är trevligt på sätt och vis. Man får lite höst känsla. Jag älskar hösten...fast hatar regnet och blåsten som brukar komma i samband med att löven faller.

Imorgon åkar jag hem igen och klockan 16 blir det fotboll med min pappa. ÖSK- Malmö. Längtar. Tycker det är sketa kul att gå på fotboll så.

Annars har jag väl inget vettigt satt säga just nu. Gårkvällen var trevlig och vi åt kycklingvingar, oliver med fetaost i, soltorkade tomater, kex, massan ostar och drack vitt vin. Riktigt mysigt =)

Jag måste verkligen säga en sak; Jag är riktigt lycklig just nu. Imorgon åker jag visserligen tillbaka till jobb, krav och stress. Men just nu tänker jag njuta av min lycka....och ta en promenad med min pudel förstås =)

Dalarna och den försenade våren.....

image787

Kolla in himlen. Ser otäck ut. Undra om det väntas regna?

Min über söta pudelflicka Sotis sitter på verandan....

image788


Nu ska jag ge mig ut och gräva i rabatterna och klippa av vissna blommor från buskarna.
Ser inte fram emot att ge mig in bland rosenbuskarna.
Aj aj AJ vad det kommer stickas.

Ses sen!!




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0