Lööööördag!!!

Jag är så lycklig, det är lördag, jag är trött som fasen men det känns ändå helt underbart för det är ju löööööördag idag =D
Vad som står på agendan är följande;
¤ Försöka förstå mig på min kamera bättre (manualer är för fegisar)
¤ Hämta upp paket från posten (maaaassor med paket)
¤ Städa (måste städa mitt rum och resten av huset. Jag tror jag är den enda som städar här faktiskt =P)
¤ Vara pigg under middagsbjudningen ikväll.
¤ Träffa en vän på kvällen

Skulle behöva få lite plugg gjort men det lär de ju inte finnas tid för. Får ta tag i den biten i morgon helt enkelt. Söndagar är ju trots allt till för att göra allt det tråkiga på.

Nu ska jag ladda upp bilderna på min nya systemkamera så strax kommer det ett inlägg om denna underbara skapelse.

Ses om några minuter igen! =)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0