Jahopp...

Då va den här fredagen över. Jag har sovit (råkade somna några timmar efter maten), bråkat vidare med min "kompis" som jag nu aldrig mer har en tanke på att tala till. Det finns en gräns och han har nu passerat den för läääänge sedan.

La ju inte upp några bilder heller. Eftersom jag sov och sedan skulle hämta upp min mor och hennes väninna på deras företagsfest och väninnan skulle hem låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångt utanför Örebro så tog detta upp en stor del av kvällen.

Usch usch, men imorgon har jag hur mycket tid som helst. Ska kanske på fest på kvällen dock men är ännu inte säker på ifall jag vill gå. Men bilderna kommer, de kommer. Det är bara det att det är så mycket bilder nu. Shit, om jag började lägga upp bilderna samma kväll som jag tagit dom så skulle det inte bli så att jag skulle behöva skriva femton inlägg med en massa bilder....eller, nästan femton ialla fall =P

Tänkte dock lägga upp lite outfit bilder i nästa inlägg. Detta inlägg hänger jag åt min kväll som blev ganska så tafatt. Dock var det kul att se Indiana Jones med pappa. Ååååh, snart kommer den nya på bio. Älskar Indiana Jones. Min äldsta bror såg Indiana Jones då han var jätte liten och sedan dess har han velat bli arkeolog.

Gissa vad han är idag?

Jo, precis! Han är utbildad arkeolog (site manager, alltså han är boss över en utgrävning) och bor för närvarandet i Skotland men har tidigare bott i både Irland och Nordirland. Får se var det bär av härnäst för honom.

Nu ska jag avsluta detta inlägg, lägga upp bilder på min outfit som jag hade i tisdags och sedan krypa isäng.

Höres imorgon!!!


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0