Jag vill, jag vill, JAG VIIIIILL!!!

Inget allvarligt, jag fick bara ett enormt begär efter att få shoppa. Har kollat igenom de olika shopping sidorna på nätet men inte hittat något som faller mig i smaken. Funderar på lite klänningar från Forever21 men är osäker på hur mycket jag skulle behöva betala i tull avgift?
Hm....visserligen är det ju bara att kolla upp det....hm.....ska nog göra det. En annan sak som jag funderar över är storlekarna, jag har mätt och hållt på (dom har måttet inch) och enligt deras mått tabeller så är jag en XS(!) vilket känns liiiite för litet. Man vill ju inte beställa någonting över halva jordklotet och sen är det för litet.

Men men, får väl vara lite modig helt enkelt och testa =P

Nu är ca 45 minuter kvar tills jag slutar och dagen har gått galant! =)
Sen ska jag hem och ge mig på en test shopping på Forever21.
Ha de bra så höres vi då!!
Loooooove//Helena


Hit ska jag sen....



.....Mohahahahahaaaa =P




Give me a comment!
Postat av: suss

jag tror att det finns någon slags generator eller liknande så man kan se hur mycket man kan behöva betala i tull. men vet inte var den var, så prova att googla lite :P

2008-05-29 @ 21:12:38
URL: http://vinglar.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0