Jag hade sex med en pensionär för att jag precis insåg att jag va Bisexuell

Jag diggar listor. Denna lite skumma lista hittade jag hos en söt tjej med bloggen ddannis.

Mitt svar/resultat blev: Jag hade sex med en pensionär för att jag precis insåg att jag va Bisexuell. Haha!

Skit kul!! Tycker ialla fall jag =P



Erkänn att den verkar lite lustig faktiskt....



Välj månaden (numret) du är född i:

1: Jag sålde mig till
2: Jag sov över hos
3: jag fick barn med                           
4: Jag älskar
5: Jag fantiserar om
6: Jag strulade med
7: jag ljög för
8: Jag blowade
9: Jag blev dödad av
10: Jag blev av med rövskulden med
11: Jag hade sex med
12: Jag dejtar


Välj datumet du är född på

01: din syrra
02: En fjååårtiiwz
03: En bebis
04: en bög
05: En dildo
06: Ett lik
07: en hora
08: din snygga borsa
09: min hund
10: en finnig tonåring
11: en vandrande pinne
12: en transvestit
13: En våldtäcksman
14: En wannabe
15: En huligan
16: DANNIPOP@
17: En body builder
18: En playmate
19: Din mamma
20: En emo
21: en polis
22: en slampa
23: en flata
24: En pensionär
25: Ett fettmabarn
26: en anoriktiker
27: en brat
28: en a-lagare
29: en blatte
30: En överkåt tonåring
31: En hjulbent hockyspelare


Välj färgen på tröjan du har på dig.

Vit: För att alla älskar mig!
Svart: För att jag känner för de
Rosa: För att alla tvingade mig
Röd: För att jag ville ha hgre status
Blå: För att de passar min image
Lila: För att de är inne att göra de
Grå: För att ja ville göra gått intryck på andra
Annan: För att du ska bli avensjuk
Grön: För att jag skulle fördriva tiden
Orange: För att jag har en ful färg på tröjan
Turkos: För att ville göra dig glad
Gul: För att jag precis insåg att ja va Bisexuell
Brun: För att jag ville vara den frsta att göra de
Ingen tröja: För att jag är kåt
Fler färgad: för att ja var tvungen om jag ville överleva
Randig: För att det gör mig lycklig!
Märkes tröja(över 1000) : För att jag vill att folk ska tro att jag e rik


Testa vett ja! =D




Give me a comment!
Postat av: dookie

"jag blev dödad av en flata för att jag ville göra gott intryck på andra."

alrighty then!

2008-05-03 @ 21:52:49
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Jasminaaw

haha (:
Fin blogg sida (:

2008-05-03 @ 21:59:20
Postat av: Anonym

svar: ah tack:)du med:)

2008-05-03 @ 22:08:39

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0