Irriterad och förvirrad

Idag är en sån där solig dag igen. Sitter och jobbar just nu. Lyckades faktiskt ta mig upp ganska så tidigt dock kom jag iväg för sent så jag kom nästan försent.

Har varit irriterad idag. Hade en riktigt jobbig mardröm som satte igång tankarna igen. Skit jobbigt att vissa delar av mig inte tillåter mig gå vidare. Får försöka lösa problemet så gott jag kan. Man måste göra det som känns rätt för en, annars får man såna här mardrömmar.

Men men, nu ska jag jobba i en timme och sedan har jag rast. På lunchen, 16:20, så ska jag gå och hämta ut mitt startnummer för morgondagens 5 km som vi ska springa. Lagom kul. Får tänka på att jag gör det under betald arbetstid =P

Men jag bloggar lite senare eller då jag kommer hem.

Har´re bra så länge!!! =)


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0