Info...

.....angående min blogg.

Idag har allt krånglat och dessutom så fick jag veta att inte nog med att min blogg bara går att öppna för varannan besökare (det blir server busy av någon anledning) utan dessutom så fungerar det bara för vissa att kommentera.

Har pratat med en annan bloggare som fått liknande problem och som nu ska hjälpa mig lösa det. Det gör mig en aning sur eftersom det är kul med feed-back och kul ifall folk tycker om att läsa min blogg.

Men men, nog klagat och återigen, sov så gott så höres vi imorgon (dom av er som kommer in på min blogg det vill säga =P)




Just kommit ut ur duschen and I´m pissed at blogg.se
Mooorrrrr!!!


Give me a comment!
Postat av: Anonym

hehe...

2008-05-20 @ 10:12:03
Postat av: Fail

mm men jag fortsätter drömma om det. även om jag ligger vaken hela natten är det lugnt :)

2008-05-20 @ 10:15:22
URL: http://failnini.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0