Igår...

...gick jag inte riktigt klädd som jag brukar. Älskar visserligen kavaj så jag förstår inte varför jag inte använder det oftare. Fast å andra sidan är det mycket man inte förstår....


....såhär vuxen såg jag ut igår =) ...


image800


Skit dålig kamera mobil: Ericsson
Jeans: JC
Tee: Gina Tricot
Kavaj: Textilkompaniet (2 år sedan)


Suddig bild men man ser kavajen liiite bättre....

image802


Diggar trycket på t-shirten....


image803


(Psst, 99:- på Gina Tricot)


image801


Älskade svarta skor: H&M


Nu bör jag nog sätta fart, vill ju inte få skäll av chefen =P
Bloggar från jobbet sen!


Give me a comment!
Postat av: Anonym

cool outfit.

2008-05-06 @ 16:22:16
Postat av: Cassis

snyggt!

svar: Jo, jag förstår att du tycker det, även om jag inte håller med ;) och när du har träffat honom får du nog en helt annan uppfattning :)

ha en skön dag.

2008-05-06 @ 16:26:20
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0