I´m so happy! =D

Var med min pappa och handlade systemkameran som jag ville ha. Köpte även minneskort och en väska till den. Väskan var hur praktisk som helst =)
Just nu ligger batteriet på laddning men jag kommer fota kameran och visa upp den och sedan hade jag tänkt ta några bilder med den. Få se hur mycket bättre resultatet blir.


 

Övrigt har jag inte gjort nåååågooooontiiiiiing sedan jag kom hem. Himla skönt att bara få slappa =)
Några vänner ville ha med mig ut och från början så totalvägrade jag. NU börjar jag fundera på ifall jag ska gå ut eller inte.
Det är ju en sån varm kväll och alla mina vänner är ute. Kanske skulle vara trevligt men samtidigt vill jag vila upp mig.
Hm, jaja, får se hur jag gör.
I vilket fall som helst så kommer jag lägga upp lite bilder här om en stund....eller så lång tid det tar för batteriet till systemkameran att ladda. Han i butiken sa omkring tre timmar så då är det bara omkring en timme kvar.

Men men, nu ska jag dricka kaffe, käka lite choklad och fundera på ifall det blir utgång eller ej ikväll.
Ha de bra så länge!!



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0