Hurra Hurra HURRA!!!!!

Godförmiddag!

I dag fyller min pappa år. Vi firade honom för några timmar sedan med frukost på sängen och självklart presenter.
Han har alltid velat lära sig köra häst och vagn. Vi är lite av hästmänniskor i denna familj men min pappa tycker inte om att sitta på dessa djur. Klappa dom kan han göra men vetskapen att dessa djur kan skada en gör honom lite illa till mods. Så nu ska han istället få lära sig bli kusk =) "Kör lektioner" blev brorsans present till honom. Min present blev sex ölglas och sex whiskeyglas med texten Simon´s PUB in graverat(han kallas för Simon) som han ska ha i sitt tv/sport rum.
Mammas present blev en whiskey som inte går att få tag på någon annan stans än i Skottland, en piké tröja och en bok.
Den andre brorsans present får vänta tills han kommer till Sverige på besök. Min ena bror bor ju som tidigare nämnt i Skottland.


Dagen kommer bestå av massa trädgårdsarbete. Måste ju få sånt gjort nu när våren är här och knopparna är på väg upp så att allt blir jätte fint tills sommaren kommer =)

Kommer alldeles strax lägga upp bilder från Valborgsfesten. Tar dock bara dom som jag anser är....eh....lämpliga. Om man säger så.

See you soon!!



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0