Hur gick det här till?

Efter att jag bloggat senast så gick jag för att glo på lite tv. Höll på att somna i soffan så jag bestämde mig för att gå och vila en sisådär 40 minuter. Däckade totalt, vaknade omkring halv två och har varit vaken sedan dess. Jag som hade tänkt blogga en massor och så.
Skumt.

Nu ska jag försöka sova igen. Imorgon ska jag dra till stan på shopping runda. Kommer SJÄLVKLART blogga innan och sedan visa vad jag köpt. =)

Ska försöka skärpa till mig och uppdatera mer. DÅ KANSKE NI BLIR MER VILLIGA ATT BÖRJA KOMMENTERA MERA IGEN!!! =P

Köpte en present till min kompis födelsedag. Han har inte fått den ännu (fyllde 24 år i torsdags) men eftersom jag beskrivit den för honom (och eftersom den skiljer sig från alllt annat han har i klädväg) och eftersom han kommer få den i veckan så tänkte jag att jag kan visa hur den ser ut här på bloggen. Han kommer ju självklart läsa detta men då vet han vad han får iallafall. Tyckte den var så cool så jag var tvungen att köpa den =D


Den är från Paul Frank.....I just looooove Paul Frank!!! =)


image804


Hoppas alla sover gott!
Höres igen om några få timmar.


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0