Hemma!!!

Halloj!!

Kom hem för knappt en timme sedan, snackat med föräldrarna lite och gosat med pudeln. Nu ska jag käka men efter det kommer jag lägga upp en massa bilder här....eller iallafall en heeeeel del bilder =)


Kan bjuda på denna så länge, den är från tidigare i veckan då solen fortfarande lyste......



....Jag vet, jag ser sur ut. Men det skulle du också göra ifall du hade solen i ögonen och var tvingad till att åka till jobbet.
Kolla in ögonbrynen!!! (Som man knappt kan se eftersom solen lyser så starkt) Som jag tidigare nämnt så måste jag få dom fixade. Dom lever, som sagt, sitt eget liv i det vilda.

Bloggar om en liten stund igen!! =)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0