Hel dagen med Jocke igår.

Umgicks ju med en kompis heela dagen igår. Var länge sedan jag kände att jag hade tid för sånt och efter att ha haft en helvetiskt vecka så kände jag för att bara bry mig om mig själv...och min vän förstås =P

Som jag nämnde i en av inläggen jag skrev i går så var vi och käkade, åt glass, shoppade, handlade vin/öl och njöt i solen och dessutom så färgade jag mitt hår m.m.


Här kommer bilderna från igår....


image825

Ovan: Eftersom Jocke tog en evighet på sig att dyka upp (han tar lika lång tid på sig i badrummet som en brud)
så passade jag på att köpa mig en McFlury på donkan, satte mig i skuggan (höll på att avlida i solen) och väntade....och väntade....

När Jocke tillslut dök upp så blev det shopping för HELA slanten...typ. Jag överskred min satta shopping budget med en hel del. (Host)

Nedan: Efter shoppingen så drog vi till Jensens Böfhus där vi käkade flankbiff med potatis och deras uuunderbara sås (som för övrigt man nu kan köpa i butik! YES!)

image826

Ovan: Gott gott GOTT!!!

image827

Ovan: Oj va sur jag kan se ut....

Nedan: Titta titta, här är jag lite gladare....

image828

...typ.

Efter lunchen drog vi och handlade förnödenheter för eftermiddagen.
På väg hem till Jocke låg denna Kanadagås och njöt av vädret...

image829

Nedan: Som jag nämnde i ett tidgare inlägg så testade jag på God Morgons nya smoothie.
Finns i två smaker, Exotic och Garden.
Jag och Jocke tog varsin Garden.
(Psst, kolla in Jocke i bakgrunden. Haha!)

image830

Hihi

Nedan: Lyckades riktigt bra med att försöka klämma ner alla shopping påsarna i en kasse. Alla fick nästan plats.
Jag är fortfarande förundrad över att det enda jag köpte på H&M var ett par solglajjor.
(dom visar jag sen)

image836

Nedan: Medan Jocke la ut filten och dukade ut vinet m.m så flummade jag med mobilkameran framför toaspegeln.
Lite ego pics måste man ju få ta =P

image831

Ovan: Jag är medveten om att det ser ut som om jag är naken...
....det är jag inte.

Nedan: Jag har en topp med smala band och håret täcker banden på bilden ovan.
Men kolla på bilden nedan om ni inte tror mig ;-P

image832

Nedan: Sedan satt vi och snackade skit, drack vin och öl, åt räkor och usch och fy men vi RÖKTE CIGG!!!
Man måste få njuta av livet när det är sommar.

image833

Ovan: Det ser väl trevligt ut, eller? =)

Vi hade ju tänkt gå på bio men då jag ville se Iron Man och Jocke ville se nån romantisk drama/komedi/något jag kan gråta till film så bestämde vi oss för att vi aldrig kommer tycka om varandras smak när det kommer till film så vi struntade i det och i stället färgade mitt hår.

Nedan: Jag anser att om man ska färga i en mörk färg så kan man likagärna göra det själv. Blondering ska man aaaaaaldrig göra själv...

image834

Denna hårfärg blev det. Den är typ rödbrun.
Väldigt fin anser jag =)



Ni kommer ju självklart få se hur den blev på mig vid ett senare tillfälle.
Detta var bilderna från igår. Snart kommer bilderna på shoppingen jag gjorde.
Måste bara ändra formatet på dom och så vidare. Drygt.

Ha de så bra så höres vi om en stund igen!



Give me a comment!
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt :D

2008-05-11 @ 21:38:48
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: pepsi

Såg trevligt ut ;)

2008-05-12 @ 15:00:53
URL: http://ppepsi.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0