Hej igen!! =)

Nu har jag haft lunch. Vi fick även gå på en promenad efter lunchen. Så nu sitter jag och "jobbar" (bloggar =P) igen.
Hittills idag så går det bra, få se hur det går nu på kvällen. Det brukar gå trögare då.

Jag lääängtar till helgen, då ska jag hämta ut alla mina paket som ligger och väntar hos posten. Fått massor med sms avier =)

Om typ en timme så drar alla grabbar från jobbet. Dom ska springa, jogga eller gå Grabbhalvan. Den manliga motsvarigheten till Vårruset. Då blir det lugnt på jobbet.....eller inte.... föreställ er ett helt kontor bestående av ca 100 brudar. Fatta vilket skvaller, intriger och snack om killar som kommer uppstå!! =P
Nä, bara skämtar. Det är ju vuxna människor som sitter här.....typ.

Vi höres om en stund igen.
Ska visa klännigen jag köpt men dock ännu inte fått hem.
Kan inte vänta tills den kommer hem med att visa den. =P


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0