Heeeelt slut!!!

Pjuwww...Nu är jag jääätte trött. Har varit ute och fixar i trädgården i flera timmar. Eftersom vi just byggt färdigt vår utbyggnad så var det stora timmerstockar som skulle bäras bort för att läggas på hög och sedan köras iväg.

Tungt och energikrävande.

Dessutom är jag fasen inte van vid all denna friska luft. I stan är luften verkligen inte frisk men så kommer man upp hit, tar ett andetag, känner hur hela kroppen faktiskt syresätts till 100% istället för till bara 50% (som det känns som i stan =P) och sedan blir man jätte trött.

Men men, sitter nu och njuter av dagen och ska snart äta. Hittat lite nya roliga internetshoppar som jag ska gå lös på sen =)
Undra om jag hittar någonting som jag...Eh..."behöver". Hihi!!!

Nu ska här ätas. Kollar in lite senare!

Ciao!!! 


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0