Hata Söndagar!

Vaknade för två 2 timmare sedan. Har fått alldeles för lite sömn men vem bryr sig. Det är som det brukar vara på söndagar.

Igår kväll var ingen rolig kväll. Det gick åt helvete för mig och en vän. Känner mig sårad men också lurad. Ni vet, som då man bryr sig om en persons hälsa och sen när den mår bättre så gör den klart för en att man inte är önskvärd längre. Typ så va det. Fast 156 gånger värre. Kan ju inte gå in på detaljer dock.

Men men, det är tur att man har andra vänner. Vänner som ställer upp för en. Ikväll ska jag, efter fotbollen, hem till en kompis som bjuder på middag. Vi ska äta, dricka lite vin och klaga över hur dumma alla andra är. Kommer bli en super kväll =)

Nu ska jag gå och packa (åker ju hemåt idag), göra mig i ordning (En dusch skulle nog sitta fint), äta lunch och sedan drar vi iväg.

Vi höres sen! Ha de super bra så länge!! =)


Give me a comment!
Postat av: Natalie B

låter tråkigt det där..men ha det bra!

2008-05-04 @ 11:07:09
URL: http://natalieb.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0