Halloj!

Idag vaknade jag med huvudvärk.  Satt vaken till klockan 4 i natt, iiiinte en smart idé!!
Får nog skylla mig själv.
Så jag hörde av mig till chefen och sa att jag skulle komma in lite senare. Sa just att mitt huvud höll på att ta kol på mig.

Igår var en konstig dag...igår gjorde det ont och jag var arg.....idag är jag ännu mer förbannad. Mycket eftersom han gav sig på ett nytt försök att blidka mig med massa gulliga lögner igår.
När ska männsikan fatta att ingenting han säger är trovärdigt? Han har ju redan visat vilken typ av individ han är.

Åh! Förresten, glömde berätta! Kollade på mitt jobb kontrakt igår och såg inget slutdatum för då jag ska be om förlängning. Som en idiot så frågade jag varför det inte stod när kontraktet gick ut.
Svaret blev: "Ööh, kanske för att du är fast anställt. Då har man inget slutdatum vet du."

Coolt, jag är fast anställd. Ringer mycket finare än "Jag går på kontrakt".
Nu ska jag hoppa in i duschen snygga till mig, skölja ner två migrän tabletter och ge mig av till jobb.


Another day, Another fight....


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0