"HA-BEGÄR" JUST NU!

Ååååh, jag vill ha, jag vill ha, JAG VILL HAAAA!!!

Jag har kollat på olika systemkameror och letat efter den som uppfyller mina behov.
Jag vill inte ha en för stor eftersom jag vill kunna ta med mig den relativt enkelt. Den måste kunna ta snygga bilder även med eller utan blixt och dessutom "starta" snabbt så man kan ta spontana bilder....eller hur man nu ska uttrycka det.

Och nu, äntligen, så har jag funnit den perfekta systemkameran för mig =D
Det är en Nikon D60 + 18-55/3,5 - 5,6 VR och ser ut såhär....




...kostar mellan 5695:- och 6495:-.
Ska åka och kolla på den i helgen i lite olika butiker.
MÅSTE köpa den!
Längtar =)

Nu ska jag jobba i tre timmar till och sedan hem =)
Höres då!


  

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0