Godmorgon!! =)

Självklart så höll jag på att försova mig imorse. Satt uppe till klockan 2 i natt och bråkade med en kompis. Varför ska folk krångla så mycket? Varför kan inten folk bara visa att den förstår en och att de respekterar ens beslut? Ifall folk gjorde det så skulle det ju inte bli nå bråk.....suck...jaja, jag säger som min "kompis" säger då han inte har nått vettigt att säga; what ever.

Försökte lägga in en massa bilder igår men blogg.se ville inte ladda upp dom. Har sparat inlägget jag skrev så när jag kommer hem, omkring 17:30, så ska jag göra ett nytt försök. Under kvällen kommer jag visa bilder från Vårruset, på vad jag gör under de tråkiga dagarna på jobbet, veckans klädsel och lite annat smått och gott.

Nu ska jag fortsätta jobba men vi höres senare, alternativt efter jag kommit hem.

Ha de så bra så länge och hoppas alla får en suuuuper bra fredag! =)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0