Godmorgon!! =)

Eller nja, jag har varit vaken i några timmar visserligen. Men det känns som om klockan vore 6 på morgonen.

Idag mår jag bättre. Igår fick jag ett erkännande, han hade bara lekt med mig och hon var där och allt jag trodde hade hänt. Han ljög självklart först och sen igen och sen ljög han om att ha ljugit. Haha, idiot! Men men, ibland är det svårt att se vilka som inte är värda ens uppmärksamhet fören det är försent.

Det känns också bättre eftersom jag vet att det är helt förbi. Men lyssna på denna! Han trodde att vi skulle kunna vara vänner trots att han så desperat satte på den där tjejen. Haha! Smart är han inte heller. Man undrar över vissa människors existens och vad som är meningen med den.

Jaja, nog om det. Idag är det jobb som gäller igen. Tänkte försöka hinna dra upp på stan en stund innan för att göra lite shopping, gå förbi tatueraren och boka tid med mera. Vissa av dom saker jag har på min lista är tidsödande så dom kommer jag inte hinna med. Men lite shopping hoppas jag på. Annars får jag ta det imorgon istället.

Tog lite bilder på min väg hem från Dalarna....

Jag i bilen....

image791
image792

Bara en aning trött =P

Min däckade pudel....

image793


Lite utsikt....

image794

image795


Innan fotbollsmatchen igår....

image796


Dom släppte ut ballonger i svart och vitt (ÖSK:s färger) ....

image797


Jag i bilen påväg till min kompis efter matchen...lite ego bilder sådär =P ....

image798
image799

Sådär, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan dra iväg. Men vi höres av senare!! =)
Ha de bra så länge!!!





Give me a comment!
Postat av: dookie

vad ska man säga? :/ tror jag låter bli att säga nåt alls.

men ska du tatuera dig?! vad roligt!

2008-05-05 @ 11:32:45
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: emma

Hej!
hoppas helgen varit bra!
va söt pudel :)

2008-05-05 @ 11:36:57
URL: http://enlitentax.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0