Godmorgon!!!!!!!!

Hallojsan!!

Vaknade för några timmar sedan och tittade ut genom fönstret. Shit, vilket fint väder vi har idag!!!
Solen lyser och det är svala vindar. Helt perfekt väder. =)
På fredag är det löning och förhoppningsvis så håller det fina vädret i sig så man kan gå på stan and do some serious shopping =P

Idag är det måndag vilket innebär att man kommer vara motiverad på jobbet. Sen är det tisdag och det är då man fattar hur långt det är kvar till helgen vilket är en ledsam känsla. Sedan onsdag och känslan av att man är halvvägs genom veckan känns jäkligt bra. Torsdagen berättar att snart är det fredag och att man kan börja planera vad man ska göra till helgen. Fredagen är stressig eftersom man vill att timmarna ska gå förbi snabbt så att helgen kan börja....

Men men, nu är det dags för mig att göra mig i ordning så jag kan dra på jobb. Men jag kommer blogga sen igen så vi höres då.

En fråga, var har kommentarerna tagit vägen? Jag vet att jag tjatar men så här lite brukar ni aldrig kommentera! Finns det någon anledning till detta tro?

Aja, höres sen!  



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0