Goddagens!!!

Idag är det som bekant tisdag....mina åsikter om tisdagar tänker jag hålla för mig själv för att inte förstöra för någon annan =P
Ska strax göra mig i ordning för att dra på jobb. Känner dessutom för att shoppa lite...hm...undra om jag skulle hinna med en sväng innan jobbet? Tål att tänkas på.

för övrigt så har jag och min mor en deal. Vi ska komma i säng kl 23 varje kväll i en veckas tid, om jag lyckas med det så får jag ett par jeans. Vi har ännu inte kommit fram till någon lämplig belöning till mamma men det kommer väl.

Igår misslyckades vi båda två. Mamma gck väl och la sig omkring kl halv ett och jag vid halv två. Ikväll MÅSTE jag komma i säng tidigare. Skärpning!!!

Idag ska jag dessutom beställa tid för hårklippning (mitt hår är aaaalldeles för slitet nu) och nagelförlängning (vänte tiderna i denna stad är inte nådiga) och för ögonbryndfärgning och plockning och jag ser fram emot det!!! 
Ska bli så skönt att få bli lite sommarfräsch.

Slänger in två bilder innan jag drar för att käka frukost.
Den första är jag som står och väntar på bussen på väg till jobb....



....och den andre är jag i hissen på jobbet =P



Kameran får åka upp när man har tid om man säger så.
Nu vankas fruskost och sedan ska jag göra mig i ordning.
Ha de så bra så länge så bloggar jag från jobbet sen!! 



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0