God Söndag!! =)

Sov till klockan 13 i dag vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag kom hem strax efter klockan 6 i morse.
Hade jätte trevlig igår, kandes bra att få umgås med någon man tycker om.

Har för övrigt otroligt ont i övre delen av ryggen. Gör ont när jag andas och jag kan inte ta djupa andetag. Om det inte släpper så får jag väl gå och kolla upp det. Hoppas det inte är nå skit med lungan bara.

Sitter och shoppar lite (suprise =P) på GoJane.com. Dom har så underbara klänningar. Frågan är väl mer när man ska använda dom. En del är ju så snygga men också så uppseendeväckande. =O

Men men, nu ska jag käka lite pasta carbonara (mitt eget recept) och sedan slappa en stund med lite studier.

Ha de så bra så länge!!



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0