God morgon!

Har varit vaken i typ 2 ½ timme redan men det känns som om klockan är 6 på morgonen. Försöker vända tillbaka dygnet vilket går sisådär =/
Kommer bli en trött och jobbig dag på jobbet.

Men men, bloggen är fortfarande skumm. Inge kul när saker och ting ska krångla så som det gjordt den senaste tiden.

Har egentligen ingenting vettigt att säga såhär på morgonkvisten utöver att det är löning på fredag =P Jag vet att jag har nämnt det några gånger nu men jag ser veeeerkligen fram emot det! =)
Känner mig så oerhört vuxen varje gång jag får lön. Hihi!
Så det blir nog en timmes shopping efter jobbet på fredag, det ska bli niiiiice!!

Nu ska jag ta och hoppa in iduschen och sedan käka. Tänkte typ pasta med någon god pasta sås. Typ carbonara eller nån  spännande tomatsås med oliver och annat gott.
Får se vad det blir.

Men vi höres senare och ha det så bra så länge denna dryga tisdags förmiddag!
Förhoppningsvis så är jag lite muntrare nästa gång vi höres =P



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0