Gårdagen =)

Hejsan!!!

Sitter i bilen nu påväg upp till Dalarna där vi ska lämna av pappas nyinköpta båt. Vi har ju hus i Dalarna så jag och pappa åker i 30 km/tim upp till Dalarna (beräknat att ta ca 5 timmar) och sedan ska vi sätta båten i vattnet.

Igår var jag ju och shoppade med en kompis på stan, sedan åt vi på en indisk restaurang och det var sååååå gott!!!! Så sedan beslutade jag mig för att bjuda mina föräldrar till samma restaurang nu på söndag. Det är ju mors dag imorgon så det får bli min mors dag present till min otroligt duktiga moder =)

Efter att jag och vin vän ätit middag så drog jag hem och gjorde mig i ordning. Fick lite outfit problem så när jag gick hemifrån så kom jag fram till att jag hade nästan exakt samma outfit som jag hade på Valborg =P Vad är chansen för det liksom när man har så mycket kläder som jag har?

Sedan blev det krogen en stund och sedan hem till min polare för lite skitsnack =)
Jag hade iallafall en trevlig kväll trots att jag kände mig otroligt trött.

Jag kommer alldeles strax lägga upp bilder från gårdagens shopping.

Ha det bra i några minuter så återvänder jag med en del bilder alldeles strax =)
Kram kram!!




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0