Fredag!!!!

Godmorgon!!

Började klockan 8:30 i dag så jag känner mig ganska så seg faktiskt =/
Idag är majoriteten av mina kollegor i min grupp "sjuka" så av 11 personer så är vi bara 6 stycken här. Jäkligt trist.

Idag blir det som tidigare nämnt en hel del shopping efter jobbet =) Så jag sitter och räknar ner timmarna fram till 16:10 då jag slutar och min pack-åsna kommer och möter mig. Sedan drar shopping hysterin igång =P

Efter shoppingen ska jag och min pack-åsna ut på restaurang, ska bli kul. Va ett tag sen jag var ute och åt faktiskt....eh....eller egentligen inte men jag råkar älska att käka på restaurang =)

Då vi varit och käkat så drar jag hem för att göra mig i ordning och sen blir det ut på krogen =D Va skeeeeeta länge sen jag va ute på krogen. Visserligen har jag en känsla av att vi inte kommer gå ut utan i stället sätta oss på nån mysig pub och snacka skit. Det brukar typ alltid bli så när jag bestämmer mig för att gå på krogen.


Jag kommer självklart lägga upp bilder på vad jag har shoppat, jag kan dock inte garantera att jag hinner med allt innan jag drar ut ikväll men några saker ska jag i alla fall kunna visa upp tycker jag.

För övrigt så undrar jag va denna hysterin angående Carina Bergs nya frisyr är?
Kom igen, både Natalie Portman och Mena Suvari har gjort det innan.


Natalie Portman.....




Mena Suvari....




Carina Berg...




Jag måste säga att jag är inte speciellt imponerad även om många andra bloggare verkar vara det.
Nu ska jag återgå till jobbandet. 12:10 har jag lunch. Mums!

Höres senare!!! =)

Give me a comment!
Postat av: dookie

ah meh, hon är ju skitsnygg utan hår! jag skulle se ut som värsta ägg-huvet om jag rakade av mig håret :p

2008-05-23 @ 13:14:29
URL: http://dookie.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0