Förlåt! =/

Sa ju att jag skulle blogga och visa upp min über coola systemkamera men sen satte jag mig och mixtrade med den och fastnade där. Har tagit ca 200 bilder ikväll och den är sketa bra =) Jag är hur nöjd som helst.

Kameran, minneskortet och väskan kostade tillsammans 6088:-. Imorgon kommer jag lägga upp bilder på den OCH klänningen jag fått hem från Nelly. Sen harjag ett Ellos paket att hämta ut, två Din Sko paket och ett från LaRedoute =D
Förhoppningsvis så hinner jag hämta ut allt detta imorgon. Om jag hinner så kommer jag självklart visa upp allt jag köpt och bilderna kommer tas med min nyyyyyyyyyya systemkamera =P Haha!

Nu ska jag krypa i säng, vissa av er kanske redan sover men till er andra så säger jag God Natt så höres vi av imorgon!


Give me a comment!
Postat av: Sofie

svar: jasså? de måste jag kolla upp :D tack för tipset!

2008-05-31 @ 12:12:52
URL: http://sofiewesterberg.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0