En riktig sötnos =)

Det finns ögongodis på detta jobb. Vi använder honom i alla fall till det. =P
Han heter Daniel och sitter på projektet bredvid och är riiiktigt söt =D

Det är kul att ha någonting sött att titta på under de tråkiga stunderna. Dock kan det vara en aning distraherande dom stunder då man faktiskt har något viktigt att göra hehe.

Men men, att titta skadar ingen....eller hur man nu ska säga. Hihi!

Usch va liten jag känner mig. Varje gång jag glor på honom så vänder han sig om och tittar tillbaka och varje gång detta sker så rodnar jag och lite smått gömmer mig bakom min kollega som sitter bredvid mig. Haha! Fasen va töntig jag är.

Hur som helst, det är kul att ha något snyggt att titta på. Det fanns ju något snyggt att titta på på det andra projektet jag satt på men efter flytten så har det varit lite dött.

Nu ska jag återgå till jobbet.
Ha då bra så höres vi senare! =)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0