Efter jobbet

Om knappt en timme så slutar jag =) Ska bli härligt att få gå ut i solen och får njuta ordentligt av helgen. Har längtat efter denna soliga helg väldigt lääääänge!

Direkt efter jobbet så kommer min pappa och hämtar mig, vi ska iväg och kolla på systemkameran som jag tidigare bloggat om. Kommer nog köpa den idag om det inte visar sig att det är någon stoooor nackdel med den.
Men annars så kommer jag visa upp min nya kamera senare ikväll. Får se om jag orkar ge mig ut och fota någonting, är himla trött idag men någonting borde jag ju orka med =P

Kommer inte orka ge mig ut på någon shoppingrunda idag. Satsar på att införskaffa kameran istället. Dock har jag lovat köpa en buckett blommor till min mamma från min ena bror så det måste jag hinna med innan stan stänger.

Men men, nu väntar ytterligare några timmar av arbete och sedan börjar det roliga.
Höres ikväll mina vänner! =)

BlaBlaBla//Helena


Såhär ser....

.....kameran ut som jag ska köpa idag.
Har ju visat den förut.


Give me a comment!
Postat av: EllePella

Hoppas du hann njuta av solen:P



Vi hade en härlig em iaf!

2008-05-30 @ 17:51:07
URL: http://ellepella.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0