Dilema

Så här är det, jag vill snygga till mina ögonbryn, dom har fått levt och grott fritt de senaste två åren och nu vill jag verkligen få dom snygga.

Mitt dilema är de gamla minnen som jag poppar upp i skallen på mig.

För just två år sedan så gick jag till en skönhetsstudio där de hade ett gott rykte om sig då det kom till ögonbrynsplockeri.
När jag lämnade studion så hade jag två fula streck i pannan....

Vissa kanske föredrar streck men jag är mer typen som gillar då det är lite bredare. Sedan dess har jag inte vågat få dom plockade igen och jag suger på att plocka dom själv. Men samtidigt så är jag trött på att dom lever ett eget och helt okontrollerat liv.

Vilka problem jag har va? =P

Jag diggar Keira Knightleys ögonbryn. SÅ vill jag ha mina, breda men i kontrollerad form....




Nu väntar jobbet igen. Om tyå 35 minuter har jag rast.
Nice nice =)



Give me a comment!
Postat av: Alexandra

åh, tack så mycket! Me like too :)

2008-05-15 @ 14:31:51
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Jessie

Underbar bild på Kiera!!



Trevlig kväll!

2008-05-15 @ 21:42:47
URL: http://jessiies.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0